Kwaliteit, klachten en geschillen

Kwaliteit

Omdat ik een zorgaanbieder ben heb ik te maken met wet- en regelgeving. Mentionem staat in het Landelijk register zorgaanbieders (LRZa) en mijn zorg en ondersteuning voldoet aan de Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz).

Ik vind het belangrijk dat je tevreden bent over mijn ondersteuning. Ik doe mijn best om mijn werk zo goed mogelijk te doen. Ik zorg voor bijscholing en spreek regelmatig met collega’s werksituaties door in de vorm van intervisie. Toch kan het gebeuren dat er dingen misgaan of anders lopen dan je verwacht. Dit hoor ik graag, zodat ik samen met je naar een oplossing kan zoeken en ik mijn ondersteuning kan verbeteren.

Een klacht indienen, hoe gaat dat?

Ik heb een onafhankelijke klachten- en geschillenregeling bij ZZP-er in de zorg. Daar kun je een klacht melden. De klacht kun je indienen via het online klachtenformulier: www.zzp-erindezorg.nl/klacht. Dit kun je zelf doen, of een vertegenwoordiger vragen om dit namens jou te doen. Na het indienen wordt contact met je opgenomen.